Wednesday, August 13, 2014

Epilog novel pendek "Impian dan keinginanKu"

Nama aku Mariam Rosella Binti Ikhwan Danzli dan aku lebih dikenali Maria.Nama aku ini dipilih oleh arwah ibuku kerana sangat mengemar membaca novel dan menonton drama cinta serta bunga. Aku duduk jauh dari bandar.walaupun begitu aku gembira tetapi aku ingin keluar dari kampung.keinginan untuk mengembara aku sangat tinggi,Aku tidak mahu tinggal di sini dan berkerja di kilang.Aku bukan tak suka kerja di kilang cuma aku mahukan lebih sebab aku percaya takdir aku bukan di kilang.kisah ini bukan mengesahkan orang lain,Ianya lebih diadabtasikan kisah hidup aku dan dunia khayalanku.
Kisah suka duka watak utama menjalani kehidupan.Mungkin bertemu cinta?,mungkin berjaya?,mungkin sengsara?.SemuaNya akan terjawab jika anda membaca blog ini.Exclusive hanya di blog ini nantikan kehadiran karya pertama.

No comments:

Post a Comment