Wednesday, August 1, 2012

1hb/8/2012...

Smlm aku dpt berita yg buruk r....faizal bgtw aku bhwa emk n family die dh pergi jumpe family bakal isteri die siap bgi cincin belah rotan n pompuan 2 terima....aku terus menangis doh,sederas lautan pasific....npe aku nangis bkn kr post sblom nie aku merelaknnyekn???...mmglh tp dlm ati aku still mnghrap yg kiteorg dpt brsme,trnyata prcintaan kami terputus dpertengahan jln....sedih dohhhh....aku cm org tk malu je,ari nie sume yg aku wt tk kena...asyk2 kne marah n aku nk je nangis,aku cover mata yg bengkak ngan make up...serius dohhhh....aku mmg cintakn die tp nk wt cmnekn tk de jodoh(kte2 kwn2 aku) n aku mngakuinye...aku mmg tk sngka akn jd cmne,tp apakn daya sume tersurat....aku hnya mmpu brdoa agar die bahagia ngan pompuan 2....aku tk slahkn pompuan 2,aku slahkn diri aku...aku mnyesal,2 je yg mmpu aku ungkapkn...Sekian

No comments:

Post a Comment