Monday, June 25, 2012

Rsa Terpendam Aku...

Aku slalu trpkr brtapa bodoNye aku brbanding yg laen n aku cube utk brusaha tp smpai skrg aku slalu tk brjaya...aku cube gembira ngan pe yg aku de tp sumenye sia2 je...
Tiada sorg pon akn pham,aku slalu duduk dlm kegelapan n sorg diri...Slalu pkr kne brtarung utk dptkn pe yg aku nk tp slalu klah n skrg aku dh give up utk brtarung,aku dh mula trbiasa utk hidup sorg diri n ngan kegelapan ati aku...Dlm ati aku hanya de 1 rse iai2 benci,benci pd hidop aku,benci pd diri aku n benci krn lahir dlm family nie...sume pndang tggi kt ahli family aku tp bile deorg pndang aku,dieorg diam...aku tw dlm ati deorg yg aku nie tk ptot de dlm family aku sbb aku cm kambing itam n hidop aku hnye mnyusahkn family aku...Aku sorg yg pelik bgi deorg,dlm ati aku slalu mnjerit "jgn pndang kt aku,tlglh!!"...smpai skrg aku cm2...mmg aku tk pndai n tkt nk brgaul ngan sume family sbb aku slalu2 tk dsenangi n slalu mslah brlaku...aku benci!!!...aku benci!!!...ermmmm...sudalh,tiada org peduli...mati pon kubur laen2kn...

No comments:

Post a Comment